miercuri, 20 februarie 2013

kamikaze



                         
 

încerc să-ţi explic în câte feluri posibile puteam să aleg să fiu kamikaze

să fi rămas era deja / am plecat şi e şi mai şi

 

în orele astea ţara mea de 150 x 250 km e măcelărită îndelung

s-ar părea că e prea puţin spaţiu pentru atâta rahat

dar nu

 

aici au început să-mi placă siturile industriale

şi câmpurile deschise

zgomotul alb din pereţii  caselor

am mâncat un şniţel dintr-o materie abstractă

goddamit –  mi-a plăcut

   

uite-te atent la generatorul ăsta de aburi

e mai viu decât noi

 

de acum încolo nu mai are de ce să ne fie teamă

câmpul e la fel de minat peste tot

iar istoria deopotrivă de scurtă

 

şampanie –

conductele cu materie cenuşie—

totul aruncat în larg

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu